Arachnes diskussioner (130)

Besvarade diskussioner (129) Svar Senaste aktivitet

"Jag har blivit förhörd om både vilken behandling jag har och vilka mediciner jag äte…"

Arachne svarade Jun 3, 2011 på Kan FK kräva medicinering och terapi? En gång till?

34 Mar 18, 2012
Inlägg av Sparrow

"Ja nu har man hamnat i det riktiga utanförskapet!"

Arachne svarade Maj 28, 2011 på Något är riktigt sjukt i ett land där en regering med hjälp av myndigheter tvingar personer med låg funktionsförmåga till ett liv i misär

24 Mar 5, 2012
Inlägg av Sirius

"a b och c frågor vore nog det bästa. För försäkringskassans skull, dom verkar ha svå…"

Arachne svarade Maj 28, 2011 på Nu startar elektronisk överföring av läkarintyg till Försäkringskassan

10 Maj 29, 2011
Inlägg av carola z

"Vad ska de med läkarintyg till....?"

Arachne svarade Maj 27, 2011 på Nu startar elektronisk överföring av läkarintyg till Försäkringskassan

10 Maj 29, 2011
Inlägg av carola z

"Så här blev svaret från Fk på frågan om hur man beskriver sina arbetshinder i alla t…"

Arachne svarade Maj 26, 2011 på Är det svårare att bli sjukskriven efter att man blivit utförsäkrad?

21 Jun 23, 2011
Inlägg av gardenia

"självklart! Få se bara hur lång tid det tar innan dom svarar på mailet. Jag bad om h…"

Arachne svarade Maj 24, 2011 på Är det svårare att bli sjukskriven efter att man blivit utförsäkrad?

21 Jun 23, 2011
Inlägg av gardenia

"Visst hamnar man hos soc när man blivit utförsäkrad, man måste ju trots allt leva vi…"

Arachne svarade Maj 24, 2011 på DALADEMOKRATEN "Människor berövas rätten att vara sjukskrivna" --debatt --

2 Maj 25, 2011
Inlägg av carola z

"Nu har jag fått brevet från Fk med förklaringen till varför jag inte kan beviljas sj…"

Arachne svarade Maj 24, 2011 på Är det svårare att bli sjukskriven efter att man blivit utförsäkrad?

21 Jun 23, 2011
Inlägg av gardenia

"Tack för tipsen. Du har rätt i att man inte borde vara ensam när man ringer Fk. Jag…"

Arachne svarade Maj 19, 2011 på Är det svårare att bli sjukskriven efter att man blivit utförsäkrad?

21 Jun 23, 2011
Inlägg av gardenia

"Jag har också fibromyalgi. Anledningen till att min ansökan om sjukersättning avslog…"

Arachne svarade Maj 3, 2011 på papper från fk kassan jag har fibro-övervikt -deprimerad

12 Maj 7, 2011
Inlägg av Sirius

RSS

© 2014   Created by Resurs.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor