Socialtjänsten (79)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Förslag nr 1, 2011-04-15, gällande tidsbegränsning:

Med anledning av Jenny Fjells förslag (iväg mailat 2011-04-12) på åtgärder för att komma till rätta medde problem som sjukförsäkringsreform…

Startad av F.d Mäkl inom liv & penionsförs.

1 Apr 14, 2011
Inlägg av gardenia

RÄDDA kvar Servicekontoren - för alla som vill ha personlig service!

Jag har nu under kort tid besökt servicekontoret som finns närmast min bostadsort ett flertal gånger. Där finns arbetsförmedlingen, försäkr…

Startad av Piia-Liisa

6 Apr 5, 2011
Inlägg av Piia-Liisa

Politik och skatter

Vad får vi för våra skattepengar?   Ordet fritt!

Startad av Förnyelse

17 Mar 30, 2011
Inlägg av Förnyelse

Efterlyser deltagare i C-uppsats

Hej! Mitt namn är Hannes Johansson och jag studerar på socionomprogrammet vid Umeå universitet. Jag läser för närvarande utbildningens sjä…

Startad av HannesJohansson

0 Mar 18, 2011

"Skulle du vilja vårdas av den här? Hiroshi Ishiguros robot Telenoid är 70 cm lång och väger cirka 4 kg."

Vad är det tänkt att de som i framtiden blir avställda som arbetskraft ska ta jobb någonstans? Vart finns det plats för människor i ett fra…

Startad av G

1 Mar 16, 2011
Inlägg av G

Hur eländigt kan det bli!?

Mitt liv är inte mitt längre- Har det någonsin varit det? Nej, aldrig riktigt.. Först trodde de att jag var dövstum, eller utvecklingsstörd…

Startad av carola z

12 Mar 9, 2011
Inlägg av Piia-Liisa

Är det fult att tjäna pengar?

Apropå det som sker idag kan det kanske vara intressant för någon att lyssna till P1:s programserie. Då allt kommer till kritan är det ju s…

Startad av Animus

4 Mar 6, 2011
Inlägg av solöga

Varför så tyst?

Dagens tankeställare efter att ha läst denna vänster blogg. Vad händer i vårt samhälle?   http://blogg.aftonbladet.se/3659/2011/02/kors-i-t

Startad av Havsglimten

3 Mar 2, 2011
Inlägg av Havsglimten

"Fredsgatan 8"

http://www.sweden.gov.se/sb/d/13804  

Startad av Jeppe

6 Feb 22, 2011
Inlägg av ulmerkott

Möjliga vägar för att få en förändring av sjukförsäkringen - diskussion om vägar att nå framgång!

Jag har blivit satt på uppdraget att starta en ny tråd. Jag kan inleda med - nej jag mår inte bra och tycker inte att det här är så kul och…

Startad av G

5 Feb 20, 2011
Inlägg av Socrates

RSS

Aktuellt om sjukförsäkringen

Twingly Blog Search Sjukförsäkringen tspan:3m tspan:3m sort:published Search results for “Sjukförsäkringen tspan:3m”

© 2015   Created by Resurs.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor