Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Människors attitydEn kommentar som jag ofta får, när jag berättar att jag har fått avslag på sjukersättningen. Är men då är det väl bara att överklaga. För… Startad av maria l |
20 |
29 Jan Inlägg av IMOS135 |
"Dehabiliterad" av sjukförsäkringsreformenSjukförsäkringen sedan 2008 kallas av alliansen för rehabiliteringskedjan. Sedan 2008 har jag gått från att jobba halvtid till att söka 100… Startad av inaktiv |
4 |
9 Jan Inlägg av parasiten |
LäkarbesökI dag var jag ut för en väldigt jobbig sak, Var till vårdcentralen för att få ett nytt läkarutlåtande,för att det första var för dåligt… Startad av maria l |
14 |
8 Jan Inlägg av Benita |
"Man kan inte leva på bara ett gott humör!"http://skvitts.wordpress.com/2013/01/06/man-kan-inte-leva-pa-bara-ett-gott-humor/ Startad av miramira |
2 |
7 Jan Inlägg av C |
Husmark Pehrsson om sorgen över sin bortgångna son"Tidigare socialförsäkringsministern Christina Husmark Pehrsson berättar om sorgen över sin son Linus som gick bort tidigare i år. När ha… Startad av miramira |
46 |
Dec 13, 2012 Inlägg av parasiten |
Tips och Idèer när man är fattig som en lus.Jag vet inte om jag är helt ute och cyklar, men jag har fått uppfattningen att de flesta av oss här inne har det allt i från "ganska knaper… Startad av carina |
133 |
Nov 26, 2012 Inlägg av Riv |
Privat läkareVad har ni för erfarenhet av privata läkare? Jag har träffat så många olika läkare nu, ofta bara vid ett tillfälle, innan nästa tar över. I… Startad av Pipett |
8 |
Nov 6, 2012 Inlägg av Benita |
Behöver hjälp med fondansökan?Här finns en som har det oerhört tufft ekonomiskt, socialt och hälsomässigt, och har inte ork att göra allt själv efter långtidssjukskrivni… Startad av Tiwazji |
8 |
Okt 30, 2012 Inlägg av Tiwazji |
Om det bara kunde ta slut någon gång om regeringen bara kunde inse att de gick för långt och att visa att de har någon känsla för människor.Jag bryts sönder av det här. Jag får hinka i mig lugnande för att inte bara sitta och skaka. Jag känner att jag bryts ned allt mer av att l… Startad av C |
11 |
Okt 27, 2012 Inlägg av C |
Sjukersättning....Fick idag en riktig magsop av min arbetgivare. Egentligen längst längst inne visste jag detta men hjärnan vill inte erkänna, så därför blev… Startad av Solen |
11 |
Okt 13, 2012 Inlägg av Solen |
© 2013 Created by Resurs.
Drivs med tekniken bakom